Monday, May 4, 2009

:: Mohon Maaf ::

Assalamualaikum....

Mohon maaf kepada sesiapa pelawat yang sehingga kini masih menanti maklumat-maklumat berkenaan dengan dunia pendidikan khas. Peperiksaan akhir yang dihadapi oleh saya sepanjang 3 minggu ini menyebabkan pengisian untuk blog ini tergendala. Saya terpaksa menghadap buku sepanjang 3 minggu untuk menempuh peperiksaan akhir bagi semester 6.

Alhamdulillah tepat jam 6 petang tadi kertas peperiksaan saya yang terakhir telah berjaya saya harungi. Masa ini akan saya gunakan untuk menambah seberapa banyak maklumat mengenai dunia pendidikan khas. Sebelum itu, saya akan meminta izin kepada mana-mana pihak sekiranya saya "copy" artikel dan maklumat yang berkaitan bagi tujuan perkongsian maklumat untuk ibu bapa, guru dan masyarakat di luar sana yang inginkan maklumat pendidikan khas.

No comments:

Post a Comment